جلسه قرارگاه مسکن نیروهای مسلح در ۸ شهر جدید برگزار شد

جلسه قرارگاه مسکن نیروهای مسلح در ۸ شهر جدید برگزار شد

 

جلسه قرارگاه مسکن نیروهای مسلح با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و مسئول قرارگاه مسکن ستاد کل نیروهای مسلح و نمایندگانی از نیروهای آجا، فراجا، سپاه پاسداران و وزارت دفاع برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد ضیایی رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران در سیزدهمین کنگره بین‌المللی مهندسی عمران در دانشگاه علم و صنعت با اشاره بر اینکه باید سهم سازه‌های فولاد در صنعت ساخت و ساز افزایش یابد، گفت: در زمینه‌های گوناگون زمانی که سهم بازار را افزایش می‌دهیم باید به یک سری از خصوصیات توجه کرد به اصطلاح دیگر یعنی باید خصوصیاتی را دارا باشیم تا بتوانیم از بازار سهم گسترده‌تری را داشته باشیم به طور مثال اگر در جهان برند تویوتا سهم بیشتری داشته باشد قطعاً سهم بارزش کیفیت و قیمت مناسب خواهد بود.

رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران در ادامه تاکید کرد: در سازه‌های فولادی باید به ویژگی‌ها منحصر به فرد توجه داشت. البته نخستین ویژگی سرعت در ساخت و ساز کشور است که سرعت در صنعت ساخت و ساز نیاز فعلی کشورمان البته در دنیا چنین است باید با سازه‌های فولاد رو جلو حرکت دهیم که قطعاً باید ویژگی‌های سازه‌های فولادی را در سطح کشور گسترده کنیم.

وی گفت: در بحث سازه فولاد باید سطح کیفیت را ابتدا تا انتهای ساخت با استانداردسازی نیز افزایش دهیم. پس‌از زلزله منجیل در سال ۶۲ به سازه فولادی در کشور توجه شد و در مقابل دانش فولاد نیز ارتقا یافت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *