لوله پلی اتیلن

[breadcrumb]

انتقال آب، آبرسانی و آبیاری قطره ای

 

لوله پلی اتیلن در سراسر جهان برای برنامه های کاربردی نظیر شبکه های آبرسانی شهری و روستائی ، شبکه های فاضلاب شهری و روستائی ، شبکه های گاز رسانی ، شبکه های زهکشی ، سیستم های مایعات و فاضلاب صنعتی ، شبکه های آبیاری تحت فشار (قطره ای و بارانی) ، سیستم های آبیاری متحرک ، پوشش کابلهای مخابراتی و فیبر نوری ، پوشش ، کابلهای برق ، پوشش لوله فلزی ، بعنوان کانالهای تهویه ، سیستم‌های لایروبی مورد استفاده قرار می گیرند.

چقرمگی و مقاومت در برابر مواد شیمیایی پلی اتیلن، مقاومت در برابر خوردگی و وزن کم آن باعث افزایش استفاده آنها در شرایطی می شود که سیستم های لوله کشی مایع و گاز با ارزش و با دوام نیاز دارند.  لوله های پلی اتیلن برای آب و سایر مایعات در اروپا و آمریکا از دهه 1950 به علت دوام آن، اتصالات آزاد، مقاومت در برابر خوردگی و دراز مدت هزینه بهره برداری استفاده شده است.

با توجه به سیستم جوش داده شده با فیوژن، نیاز به لنگر یا بلوک های محرک نیست، زیرا مفاصل به طور کامل از مقاومت در برابر بار، کاهش هزینه ها برای مواد و زمان نصب استفاده می کنند. این همچنین اجازه می دهد حفاری های امن تر در نزدیکی خط لوله در آینده، که به ویژه برای خطوط لوله گاز فشار بالا.

کویل های لوله های پلی اتیلن باعث می شود که نصب آسان تر از محیط زیست بی خطر تر و کمتر نفوذ کند.

لوله پلی اتیلن

از لوله پلی اتیلن فشار قوی اغلب برای انتقال آب با فشار بالا بخصوص در سطوح ناهموار و با شیب زیاد میتوان استفاده کرد.

 

برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت مشاوران ما آماده پاسخگویی به شما هستند
لوله پلی اتیلن
لوله آبیاری قطره ای
لوله آبیاری قطره ای