نوار آبیاری قطره ای

نوار آبیاری قطره ای

همانطور که می‌دانید ایران در یکی از مناطق خشک جهان قرار گرفته و مقدار بارندگی سالانه آن کم می باشد. از سوی دیگر این بارش ها دارای توزیع نامناسب زمانی و مکانی هستند. همچنین خشکسالی هایی که در سال‌های اخیر در کشورمان اتفاق افتاده است، کشاورزان عزیز چاره ای جز استفاده مناسب از آبی که در اختیار آن ها است، ندارند.

همچنین تلفات آب در هنگام آبیاری به روش های آبیاری سطحی یا سنتی بالا است و راندمان آبیاری در روش های سنتی رایج پایین می باشد. بنابراین، ناگزیریم روش های آبیاری جدید را جایگزین روش های آبیاری سطحی یا سنتی نماییم.

در بین روش های جدید نیز آبیاری قطره ای نسبت به روش های دیگر آبیاری، مزایای بیشتری دارد. در سیستم آبیاری نوار که یکی از محصولات شرکت بهساخت می‌باشد، آب در نزدیکی منطقه توسعه ریشه گیاه به زمین داده می‌شود، تا مساحت و عمق کوچکی از سطح خاک خیس شود.

با استفاده از روش آبیاری قطره‌ای می توان تلفات آب را به مقدار قابل ملاحظه‌ای کاهش داد .

صرفه جویی در مصرف آب، سموم و کود، یکنواختی مناسب ریزش آب بین تمامی قطره چکان ها، افزایش عملکرد محصول و همچنین رشد و رسیدن یکنواخت محصول از مزایای نوار آبیاری بهساخت می‌باشد.

نوار آبیاری قطره ای

لوله های آبیاری قطره ای قطر 16 از جمله محصولات سامان دریپ میباشد که تولید شده از مواد اولیه درجه یک و نو بوده و دارا کیفیت عالی و فوق العاده ای میباشد.

لوله سایز 16 (به اصطلاح لوله نرم یا لودن) به عنوان لوله‌های کشاورزی و آبیاری (لوله پلی اتیلن جهت آبیاری قطره ای) شناخته می‌شوند. رایج‌ترین کاربرد این لوله، استفاده به عنوان لوله فرعی در طرح‌های آبیاری، انتقال و هدایت آب در زمین‌های کشاورزی و آبیاری باغ و گلخانه‌ها است.

از لوله پلی اتیلن فشار قوی اغلب برای انتقال آب با فشار بالا بخصوص در سطوح ناهموار و با شیب زیاد میتوان استفاده کرد.

جهت استعلام قیمت نوار تیپ و لوله آبیاری قطره ای با ما در تماس باشید: