وین سام
_

بهساخت بانی کارا (وین سام)

شرکت بهساخت بانی کارا در سال ۱۳۸۹ با هدف تولید در و پنجره های استاندارد upvc با نشان تجاری «وین سام» تأسیس گردید. در گام اول ۸۰۰۰ مترمربع زمین در شهرک صنعتی گرمسار به منظور احداث کارخانه اختصاص یافت و حدود ۳۰۰۰ مترمربع فضای مسقف در آن احداث گردید. در گام بعدی دستگاه های مونتاژ که یکی از مهمترین ابزارهای تولید در و پنجره به شمار می روند، با بهره گیری از نقطه نظرات نیروهای متخصص و مجرب از کشور ترکیه خریداری شد و درکارخانه استقرار یافت.

سپس به منظور پشتیبانی و سرعت عمل مناسب انبار مواد اولیه شامل بهترین انواع پروفیل همراه با یراق آلات درجه یک آلمان و ترک تدارک دیده شد تا خللی در روند تولید ایجاد نگردد. در تکمیل این واحد تولیدی، بخش طراحی با بهره مندی از نرم افزارهای روز دنیا ایجاد شد تا ضمن حفظ کیفیت به زیبایی و کاهش هزینه های تمام شده و جلب رضایت مصرف کنندگان بیفزاید. شرکت بهساخت بانی کارا با به کارگیری پرسنل ماهر و آموزش دیده در تمامی مراحل تولید، به استانداردهای تولید در و پنجره های upvc توجه کافی نموده و همزمان واحد نصب و خدمات پس از فروش را برای نصب و رفع عیوب احتمالی ایجاد نمود.

محصولات وین سام

_
انواع درب و پنجره دوجداره UPVC بهساخت
WINSAM

درب و پنجره دوجداره UPVC

انواع  ثابت و بازشو

پروفیل UPVC یکی مطمئن­‌ترین و پرمصرف­ترین مواد اولیه در ساخت درب و پنجره ­های ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبایی و استحکام می باشد. بهساخت با تکنولوژی‌های روز انواع درب و پنجره دوجداره ثابت و بازشو را تولید می‌کند.

  • کاهش آلودگی صوتی
  • ضد گرد و غبار
WINSAM

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی (ترمال بریک)

اتلاف انرژی در پنجره های خوب آلومینیومی بسیار کمتر از پنجره های آهنی است، درب و پنجره دوجداره آلومینیومی به دو صورت ساده و ترمال بریک ارایه می شوند. پنجره های Thermal break (شکست حرارتی) از انواع پنجره های عایق در برابر حرارت می باشند.

  • ظاهری بسیار زیبا
  • عایق حرارتی مناسب
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
  • کاهش مصرف انرژی
پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک بهساخت
انواع توری پنجره UPVC
WINSAM

توری پنجره UPVC

توری با سایز سفارشی

بهترین راه برای تهویه طبیعی و ایجاد جریان هوا در خانه، باز گذاشتن در و پنجره ها در ساعاتی از روز است، اما با توجه به اینکه ورود حشرات موذی (مانند مگس و پشه) به محل سکونت و کار علاوه بر ایجاد اختلال در بهداشت محیط، سبب سلب آسایش ساکنین می شود، نصب توری بر روی در و پنجره ها مناسب ترین گزینه برای ایجاد آسایش ساکنین بوده و توری ها کمک قابل توجهی به عبور آزاد جریان هوا می نماید.

  • قابلیت باز و بسته شدن راحت
  • جریان هوای مناسب
  • جلوگیری از ورود حشرات و ...
  • نصب آسان
WINSAM

شیشه‌های دوجداره وین سام

در سایزهای سفارشی

استفاده از شیشه های دو جداره به دلیل حفظ انرژی حرارتی – برودتی و کاهش آلودگی صوتی در پنجره ساختمان بیمارستان ها، کتابخانه ها، موزه ها، و ساختمانهای حاشیه خیابان های پر تردد کار برد وسیع دارند.

  • کاهش اتلاف حرارتی
  • عایق صوتی
  • کاهش نم زدگی در سطوح شیشه
  • ایمنی بیشتر
پنجره و شیشه دوجداره
انواع شیشه‌های سکوریت بهساخت
WINSAM

شیشه‌های سکوریت

ساخت با سایز سفارشی

شیشه سکوریت در ساخت نرده شیشه ای، شیشه راه پله، شیشه پله فرار، شیشه جان پناه، شیشه دور دوشی حمام، تراس شیشه ای، بالکن شیشه ای، حمام شیشه ای، کف پله شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، ویترین مغازه ها، بانک ها و فروشگاه ها و… استفاده می‌شود.

  • کیفیت مناسب
  • ساخت در ابعاد سفارشی
  • استحکام و زیبایی
  • نصب حرفه‌ای

خدمات وین سام

_

مشاوره و بازدید رایگان

مشاوره و بازدید از پروژه، قبل از عقد قرارداد انجام می‌شود که البته مشاوره به معنی الزام در عقد قرارداد نیست کارشناسان ما با حضور در محل پروژه و بازدید مشاوره‌های لازم جهت انتخاب صحیح و با کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد و پس از آن شما با مقایسه، حق انتخاب و عقد قراداد خواهید داشت.

تعویض درب و پنجره قدیمی

بسیاری از ما در منازلی زندگی می‌کنیم که بنا به دلایلی مثل حس وابستگی نمی‌خواهیم منزلمان را عوض کنیم. یکی از بهترین کارهایی که باید انجام دهیم تعویض در و پنجره است. و این به ما کمک خواهد کرد تا خانه‌ای زیبا داشته باشیم و از هدر رفتن انرژی مضاف جلوگیری کنیم. برای تعویض پنجره‌ها می‌توانید با اولین تماس حضور کارشناسان این مجموعه  را در محل خود داشته باشید.

نصب و ریگلاژ

فرآیند نصب یکی از مهمترین و دقیق ترین مراحل تکمیلی یک پنجره است، اگر تمام متریال‌های مورد استفاده در ساخت یک پنجره از نوع عالی باشد ولی فرآیند نصب به خوبی انجام نگیرد، محصول نهایی کارایی لازم را نخواهد داشت، به همین منظور وین سام با بهره گیری از تیم نصب ماهر، فرایند اجرا و نصب به مشتریان را به بهترین شکل ارائه می‌دهد.

خدمات پس از فروش

وین سام بدلیل اطمینان از کیفیت محصول خود و البته ایجاد اطمینان بیشتر در مشتریان کلیه درها و پنجره‌های تولید شده توسط این مجموعه را ۱۰ سال گارانتی می‌کند. تمامی پنجره‌های تولید شده توسط این شرکت دارای لیبل ژلاتینی هستند که اسم و شماره تماس ویژه واحد خدمات پس از فروش در آن درج گردیده است. زمانی که احتیاج به رگلاژ باشد می‌توانید با یک تماس تیم خدمات پس از فروش ما را جهت رفع مشکلتان در دسترس داشته باشید.